Play Jamatel

Play Jamatel chętnie otwiera swoje sklepy w sąsiedztwie konkurencji.

Jamatel działa na rynku usług telefonii komórkowej od 1999 roku. Osiem lat później firma zawarła umowę dilerską z operatorem sieci komórkowej Play i od tej pory tworzy sieć salonów sprzedaży oraz grupę autoryzowanych doradców biznesowych pod tą marką.

– Rozpoczynaliśmy przygodę z siecią Play od jednego salonu w Krakowie – wspomina Mariusz Skrzypczyk, właściciel Jamatela. – Obecnie możemy pochwalić się 20 punktami. W tym roku uruchomiliśmy sześć nowych placówek w województwach: wielkopolskim, zachodniopomorskim, łódzkim oraz małopolskim. Nie mamy konkretnych planów dotyczących otwarć w przyszłym roku, co jest związane z końcem ekspansji operatora. Obserwujemy jednak projekty inwestycyjne nowych centrów handlowych, dlatego nie wykluczamy dalszych otwarć.

Placówki Jamatel znajdują się właśnie w centrach oraz przy głównych ulicach handlowych. Wynika to z faktu, że lokalizacje na terenie osiedli oraz w biurowcach przyciągają tych samych klientów, co powoduje, że po dosyć krótkim czasie taki punkt musi walczyć o klientów, wykorzystując rozmaite działania marketingowe. Powierzchnia lokalu, określona przez Play, nie może być mniejsza niż 25 m1.

– Punkt sprzedaży, który działa w sąsiedztwie konkurencji, jest wyjątkowo pożądany, ponieważ stanowi praktycznie gotową bazę przyszłych klientów, czyli osób zainteresowanych usługami telekomunikacyjnymi, które chętnie porównają naszą ofertę z innymi sieciami -twierdzi Mariusz Skrzypczyk.

Franczyzodawca najbardziej docenia partnerów, którzy działają już lokalnie, nawet w innej branży, dzięki czemu posiadają bazę klientów lub firm współpracujących z nimi do tej pory.

Całkowity koszt inwestycji w biznes z Jamatelem wynosi od 50 do 120 tys. zł. Tak duży przedział wynika z rodzaju lokalizacji, konieczności przeprowadzenia ewentualnego remontu i dostosowania do standardów wizualizacyjnych przy otwieraniu zupełnie nowego sklepu. Podana kwota obejmuje także zato-warowanie.

Przy przejmowaniu działającej placówki będzie to opłata za przygotowany i wyposażony już lokal. Trzeba też wziąć pod uwagę dodatkowe opłaty, na przykład kaucję zabezpieczającą w przypadku centrum handlowego. Nie pobieramy żadnych opłat franczyzowych, a każda akcja marketingowa jest rozliczana oddzielnie z operatorem. W ramach pakietu franczyzowego zapewniamy szkolenia dla konsultantów, pomoc przy otwieraniu placówki na każdym etapie, wsparcie trenera oraz ułatwienia w rozliczeniach.

Facebook Comments

Dodaj komentarz

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij